ویژه زبان آموزان

دوره های آموزشی بین المللی
Alliance Française de Vichy
 

دوره های ویژه زبان آموزان

درباره CAVILAM


مرکز آموزشی زبان Alliance Francaise de Vichy در کشور فرانسه، یکی از معتبرترین و معروفترین مراکز آموزش زبان در دنیا می باشد. Alliance Française  در اکثر کشورهای دنیا شعبه دارد و از استاندارد بالایی جهت آموزش برخوردار است. این مرکز هم دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت برای زبان آموزان  و هم دوره های تربیت مدرس و آمادگی آزمونهای بین المللی را جهت مدرسین برگزار می نماید. در هر حال حاضر به دلیل همه گیری ویروس کرونا، کلاسهای زبان فرانسه Cavilam هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری برگزار می گردد و در پایان دوره گواهی معتبر از این مرکز به متقاضی ارائه می گردد.
موسسه فرهنگ سینا تنها نماینده انحصاری Alliance Française de Vichy  در ایران می باشد.
موسسه فرهنگ سینا با همکاری Alliance Française de Vichy  برنامه های آموزشی مشترک جهت دوره های تربیت مدرس و دوره های آموزش عمومی زبان برگزار نموده است .

دوره های فرانسه عمومی


زبان آموزان علاقمند می توانند برای تقویت زبان خود در دوره های حضوری و آنلاین Alliance Française de Vichy   شرکت نمایند و گواهی پایان دوره دریافت نمایند.

دوره های حضوری در کشور فرانسه، در شهر ویشی و در دانشگاه CAVILAM برگزار می گردد.


مدت هر دوره:  2 هفته
مدت زمان هر کلاس:  45 دقیقه
محدودیت سنی:  16 سال به بالا
تعداد زبان آموزان در هر کلاس:  8-10 زبان آموز در هر گروه

تاریخهای برگزاری دوره:


جهت اطلاعات بیشتر با شماره 09388170783 تماس حاصل فرمایید.

هزینه دوره:


  • هزینه دوره های زبان فرانسه در شهر ویشی، هر دو هفته 390 یورو می باشد که به این مبلغ هزینه حواله جهت کلاسهای آنلاین و هزینه تشکیل پرونده دفتر فرهنگی سفارت فرانسه و کنسولگری نیز اضافه می گردد.

ثبت نام در دوره:


جهت ثبت نام در دوره های زبان فرانسه CAVILAM – Alliance Française دوره آنلاین، 2 هفته قبل از شروع دوره اقدام فرمایید و جهت دوره های حضوری 4 ماه قبل از شروع دوره اقدام فرمایید.

درباره ویشی و موسسه CAVILAM


سفر به شهر ویشی برای گذراندن یک دوره آموزشی زبان فرانسه، همچنین به معنای زندگی در یک تجربه انسانی و فرهنگی هیجان انگیز  در زندگی فرانسوی و کشف منطقه ای استثنایی در قلب فرانسه است: اوورن.
مرکز تعالی
CAVILAM – Alliance Française در محیطی ممتاز، در پای پارک پر زرق و برق، در سواحل رودخانه آلیر، با دسترسی عالی واقع شده است. 

این مؤسسه به طور منظم با وزارت امور خارجه، مؤسسه فرانسوی، سازمان بین المللی فرانکفونی، خدمات فرهنگی فرانسه در خارج از کشور و چندین رسانه، به ویژه TV5 MONDE، Radio France Internationale و Canal Académie همکاری می کند.


موسسه زبان CAVILAM – Alliance Française مجهز به کتابخانه رسانه Orangerie که دارای مجموعه ای از 20000 سند در انواع رسانه ها (کتاب، مطبوعات، سی دی، دی وی دی) می باشد، یک فضای کار و کشف رایگان برای همه کارآموزان و همچنین بهره مندی از زندگی دانشگاهی محلی است. 

این کتابخانه در تمام طول سال از ساعت 10 صبح تا 6:30 بعد از ظهر بدون وقفه باز است، می توانید یک محل کار شخصی بزرگ و دلپذیر و همچنین بسیاری از فعالیت های فرهنگی را در آنجا پیدا کنید. ایستگاه های کامپیوتری، هدست های صوتی و وای فای نیز در اختیار دانشجویان قرار دارد.

سرویس فرهنگی CAVILAM – Alliance Française فعالیت های بسیاری را برای عمیق تر کردن مواجهه شما با فرهنگ فرانسه و غنی سازی اقامت شما ارائه می دهد. گشت و گذار در دل طبیعت، بازدید از شهر و تجربه کردن به شما این امکان را می دهد که تئوری دروس را با تمرین زبان فرانسه در این زمینه ترکیب کنید. در طول اقامت شما، این موسسه می تواند به شما در سازماندهی سفر، رزرو هتل یا جستجوی بازدید و غیره کمک کند.

ویشی، "ملکه شهرهای آبگرم" - در فهرست میراث جهانی یونسکو است.
ویشی، "ملکه شهرهای آبگرم" به عنوان یک مقصد توریستی و آبگرم محبوب است. بناهای تاریخی آن، تفرجگاه‌های طولانی سرپوشیده‌اش در زیر پارک‌های ناپلئونی با درختان صد ساله، چشمه های آن با خواص مفید، اپرای الهام‌گرفته از هنر نو و رودخانه آلیر آن جذابیتی بی‌نظیر به این شهر بخشیده و شیوه زندگی فرانسوی‌ها را تداعی می‌کند. برای دوستداران ورزش، ویشی امکانات ورزشی پیشرفته را در یک محیط سبز استثنایی ارائه می دهد. از ژوئیه 2021، شهر ویشی و 11 شهر آبگرم اروپایی دیگر به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

دوره های آمادگی آزمون DELF ET DALF (B2-C1)


  • این دوره ها به منظور آمادگی زبان آموزان جهت شرکت در آزمون بین المللی DELF-DALF برنامه ریزی شده است و دانشجویان باید دانش کافی فرانسه عمومی را داشته اشند.

     زمانهای برگزاری دوره:
    10/01/2022 – 14/01/2022
    14/03/2022 – 18/03/2022
    09/05/2022 – 13/05/2022

 

  • مدت دوره:
  • یک هفته

 

  • تعداد زبان آموزان هر کلاس:
    4 نفر
    محدودیت سنی:
    16 سال

 

  • هزینه دوره:
    هزینه هر دو هفته 128 یورو می باشد که به این مبلغ هزینه حواله جهت کلاسهای آنلاین و هزینه تشکیل پرونده دفتر فرهنگی سفارت فرانسه و کنسولگری نیز اضافه می گردد.

 

اشتراک گذاری:
 
اولین موافق باشید.
اولین مخالف باشید.
تصویر امنیتی
کد فوق را در فیلد زیر را وارد نمایید
نمایش 0 نظر
مرتب سازی براساس

نظر یا سوال خود را مطرح نمایید.

جستجو

اخذ پذیرش دانشجویی

تحصیل در فرانسه